Ulla Lauridsens blog

Godt fra start

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 18. november 2011

Kære alle,

Antallet af views i dag sniger sig op mod 300, og jeg er overvældet. Flere har generøst gjort opmærksom på  bloggen via deres Facebookprofil, og jeg tager det som udtryk for at bloggen dækker – eller potentielt kan komme til at dække – et reelt behov i branchen. Det glæder mig.

Diskussionen er også så småt kommet i gang, og igen – det glæder mig. Det var netop meningen. Gæsteindlæg vil være meget velkomne, både nu og senere.

Jeg er ikke rasende skrap til teknik, og jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er en RSS-feed-knap i adresselinjen, men det vil jeg forsøge at løse, eftersom jeg selv bruger en Google Reader med stor glæde.

Der er en Follow-fane nederst til højre, hvor man kan få tilsendt indlæg som mail, men der vil typisk komme to til tre indlæg per uge, så det kan godt blive lidt meget i indbakken.

Jeg forsøger at være opmærksom og godkende kommentarer hurtigt, men både lørdag og søndag vil jeg desværre være hjemmefra i dagtimerne. Jeg ændrer indstillingerne sådan at de, der allerede har fået en kommentar godkendt, kan skrive frit. Beklager forsinkelsen for alle andre.

Ha’ en rigtig god weekend — Ulla

Tagged with:

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. uffe hellum said, on 22. november 2011 at 02:06

    WordPress giver dig RSS gratis.

    Jeg har manuelt tilføjet dig til min google reader med denne url:
    https://betydning.wordpress.com/author/betydning/?feed=rss2

    Men du vist kan også få wordpress til automatisk at lave brugervenlige links som beskrevet her:
    http://codex.wordpress.org/WordPress_Feeds

    MVH
    /Uffe

  2. Ulla Lauridsen said, on 22. november 2011 at 07:17

    Tak for hjælpen. Jeg ved ikke, hvor den er kommet fra, men nu har jeg en RSS-feed-ting i MIN adresselinje, i hvert fald.


Skriv et svar

