Ulla Lauridsens blog

Et kig over skulderen

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 15. december 2011

Hvor ironisk er det her lige:

“Obey me,” I whispered, lips brushing the bark. I couldn’t think of any stupid rhymes. “I bled for you, obey me.”

Nu har jeg kæmpet med alle de forbandede besværgelser, der skal rime (hvad rimer på ‘jorden’? Ingenting). Så kommer jeg der til hvor min hovedperson opgiver at rime, et voilà – det rimer af sig selv, dig-mig. Nu må jeg så finde på noget, så det ikke rimer alligevel.

Den bog er en bitch, men den skal blive min bitch.

Skriv et svar

