Ulla Lauridsens blog

‘Sex’

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 27. januar 2012

Med reference til sidste uges indlæg om ‘sex & cash’-teorien:

Det går rigtig godt med cash-delen. Jeg er beskæftiget med litterære oversættelser indtil efter sommerferien, og det er dejligt at have sådan en flok fugle i hånden.

Men hvad med sex-delen, det man gør for sjov? Her skal jeg skrive artikler til Den korte avis om det amerikansk primærvalg og senere præsidentvalgkampen. Jeg er lidt af en politiknørd og nyhedsjunkie, og det er en side af mig selv, jeg ikke bruger som litterær oversætter. Den korte avis betaler mig ikke, men dels synes jeg projektet er interessant, dels kan jeg på den måde få journalistisk erfaring. Og måske kan den erfaring en dag gøres om i penge.

Den korte avis udkommer første gang på søndag, d. 29. januar: http://denkorteavis.dk/

Skriv et svar

