Ulla Lauridsens blog

Tak for valget

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 25. marts 2012

Jeg er blevet valgt til bestyrelsen i Dansk Oversætterforbund. Tak for tilliden.

Jeg vil gøre mit bedste, og jeg håber, I har en vis fornemmelse af hvad I har stemt for. Ikke nødvendigvis en toe-the-line person, men én med egne synspunkter. Når det så er sagt – jeg kan godt holde min kæft, hvis jeg har et klart flertal imod mig. Jeg er klar over, at enighed gør stærk, når vi skal forhandle med markedets øvrige interessenter.

Kommentarer, idéer og kritik vil blive modtaget med oprigtig interesse, så lad os endelig få en snak om tingene her på bloggen eller under mere private former via mail til ul@betydning.dk

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aya Køllgaard Carlsen said, on 25. marts 2012 at 12:54

    Tillykke med valget, Ulla. Så kunne det være at jeg skulle se at få meldt mig ind ;-)


Skriv et svar

