Ulla Lauridsens blog

Foreløbig løsning

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 6. juni 2012

Se forrige postering:

”Så har jeg bare et enkelt problem …”

”Det har vi alle sammen,” sagde Davies. ”Jeg mener, den medicinske betegnelse er pludseligt, uventet karrierestop.”

Stanton kiggede på Thane. ”Hvad er dit problem?”

I Davies’ replik spiller jeg på ‘pludseligt, uventet hjertestop’ – en vits til erstatning for den forsvundne.

Kapitlet slutter der, så jeg ved ikke hvad hendes betingelse er, men jeg har i sinde at omformulere den til ‘et problem’, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre – eller vende tilbage hertil og trække mit hår ud.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Brian said, on 6. juni 2012 at 12:41

    Hej Ulla

    Eller bare løsriv dig fra det medicinske ordspil:

    “Men så kommer det til at koste jer noget.”

    “Ja, det ved vi – sandsynligvis karrieren,” sagde Davies.

    Stanton kiggede på Thane. “Lad os høre, hvad du forlanger.”

    Venlig hilsen
    Brian

    • Ulla Lauridsen said, on 6. juni 2012 at 12:43

      Hej Brian,
      Ja, det er ikke dårligt. Det fremhæver noget-for-noget-aspektet, som jeg har misset.


Skriv et svar

