Ulla Lauridsens blog

Seneste nyt

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 13. juli 2012

Redaktøren har rost mig for min oversættelse af seneste bog, som fortsat skal forblive navnløs. Folk der læser om oversættelsen her, kan naturligvis med lidt snilde google sig frem til den, og det er ikke noget problem. Når jeg ikke nævner hverken titel, forfatter eller forlag er det for at undgå, at folk, der senere googler den udgivne bog, kunne komme her til og læse noget, de måske synes lyder negativt. Det er ikke min mening at være illoyal over for mine kunder.

Den største ros består i øvrigt i, at jeg har fået en anden, meget stor og spændende opgave af samme forlag, og jeg er dermed booket indtil 1. december (hvis det interesserer nogen, der læser med her).

Først skal jeg imidlertid tilbage til toeren i en serie ungdomsbøger, og det bliver et glædeligt gensyn  – om ikke andet så med det ny komma.

Ha’ en god weekend.

Skriv et svar

