Ulla Lauridsens blog

Ups, det er tirsdag

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 24. juli 2012

Jeg synes, jeg har indgået en stiltiende aftale med jer om at skrive noget om tirsdagen, men det er sommer … dagene glider ind i hinanden, og så blev det glemt.

Men jeg vil gerne henlede jeres opmærksomhed på Saxo’s ny selvudgivelsesplatform

Jeg var glad for at udgive min lille introduktion til stenalderkost hos dem, og jeg har tænkt mig at udgive mine fem relativt gode historier for børn derovre, når jeg får tid. Layout er stadig en tærskel, jeg skal over, og jeg skal have afklaret en række spørgsmål angående isbn-nummer, registrering hos e-reolen m.m., men jeg forventer at få det lært, og så vil det køre  som smurt. Måske mine oversættelser af Emily Dickinson, måske en lille bog om at hjemmeundervise sit ordblinde barn.

Skriv et svar

