Ulla Lauridsens blog

Two down …

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 14. august 2012

I den forløbne uge har jeg afleveret et barn på efterskole og et barn på kostgymnasium, så nu vender hverdagen forhåbentlig snart tilbage. Jeg tænker som Dan Turrell: Man skal holde af hverdagene, for dem er der flest af.

I aften, tirsdag, er der stambord for medlemmer af DOF på Cafe Kræz her i Odense. Vi mødes omkring det hvide bord lige inden for døren klokken 20.

Jeg har tilmeldt mig Saxo’s workshop om selvudgivelse på centralbiblioteket klokken 17-19, så dér vil min mobiltelefon være slukket. Jeg forsøger at huske at tænde den bagefter, så man kan ringe til mig på 30 42 50 60

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cindylynn said, on 14. august 2012 at 10:09

    Kommer der er et referat af Saxos workshop her på bloggen for dem der ikke kunne være der?

  2. Ulla Lauridsen said, on 14. august 2012 at 10:11

    Måske. Det kommer an på om de siger noget interessant.

  3. Cindylynn said, on 14. august 2012 at 10:43

    Ja, det er fair nok…
    Det her DOF stambord, er det uformelt eller er det lukket? Ville det være ok at kigge forbi med en indisk forfatter, der gæster Odense i disse dage – selvom der måske ikke er nogen der oversætter fra indisk tror jeg det kunne være interessant for hende at møde nogle oversættere ?

  4. Ulla Lauridsen said, on 14. august 2012 at 10:54

    Jeg synes, det er en meget dårlig idé at tage hende med, Cindy. Høflighed vil tvinge os alle sammen til at tale engelsk og forsøge at inddrage hende i samtalen, spørge til hendes bøger osv, hvor dagsordenen snarere bør handle om vores aktuelle opgaver, faget, branchen, honorarer, DOFs arbejde m.m.

  5. Cindylynn said, on 14. august 2012 at 11:01

    Ok, det respekterer jeg selvfølgelig, det er klart. Jeg var ikke sikker på om det var et decideret møde med dagsorden og sådan…

  6. Ulla Lauridsen said, on 14. august 2012 at 11:05

    Der ER ikke nogen formel dagsorden, men den uformelle er selvfølgelig vores fælles fag og tilhørsforhold til DOF.


Skriv et svar

