Ulla Lauridsens blog

Engelskundervisning?

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 16. august 2012
Jeg er blevet kontaktet af virksomheden ABCsprog, som vil starte undervisning i Odense – typisk one-on-one eller små grupper af ledere og mellemledere, hvis engelsk trænger til at blive bedre.
De vil gerne i kontakt med andre mulige undervisere. Det er typisk i dagtimerne og på elevens arbejdsplads.
De tilbyder 230 kr. per lektion à 45 minutter, og der er tre lektioner ad gangen. Man får ingenting for forberedelse, men det er angiveligt nemt arbejde for én der selv taler godt engelsk. Der er intet pensum, ingen prøver osv.

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. cindylynn said, on 16. august 2012 at 20:44

    Tja, det er okay arbejde, men det er svært at slippe for forberedelse – ABC vælger bestemte materialer man arbejder udfra så det kan godt kræve at man sætter sig ind financielt engelsk eller andet afhængig af kurset. Jeg har undervist ind i mellem for ABC her i Odense og omegn siden 2005.
    John Mason endnu før

  2. Ulla Lauridsen said, on 16. august 2012 at 20:53

    Aha … det er interessante oplysninger, Cindylynn. De har fremstillet det over for mig som om de var ny i Odense.

  3. cindylynn said, on 16. august 2012 at 21:00

    Ja jeg studsede også over formuleringen i dit indlæg

  4. Ulla Lauridsen said, on 16. august 2012 at 21:04

    Så er det godt, du ikke nøjes med at studse, men berigtiger. Jeg afskyr virksomheder, der indleder samarbejdet med at lyve for mig. Det er jo komplet unødvendigt. Hvorfor? Det betyder ikke nødvendigvis, at jeg ikke vil arbejde for dem, men det gør selvfølgelig en forskel.

  5. Ulla Lauridsen said, on 17. august 2012 at 12:48

    Faktisk … Nu jeg tænker ordentligt efter, så talte chefen en del om deres eksisterende samarbejdspartnere i Odense. Det var hendes underordnede der gav mig det klare indtryk, at de var ny i Odense.


Skriv et svar

