Ulla Lauridsens blog

Det andet kald

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 28. august 2012

Jeg har reguleret trafik under PostDanmark rundt. Billede af mig. Mødte flere kendte mennesker – fik for eksempel en ordentlig overhaling af Jesper Worre og fortalte selveste Kyllingen, hvor hans hold befandt sig.

Imorgen og torsdag skal jeg være figurant ved noget uddannelse af PET-folk. Jeg har meldt mig til at udfylde en gidsel/offer-rolle snarere end de mere seje, der skal spille terrorister/forbrydere. Jeg skal ikke nyde noget af at blive krøllet om til en sommerhat af PET-folkene, blandt andet fordi jeg som selvstændig oversætter ikke har råd til at forstuve et par fingre eller et håndled.  Og så tænker jeg, at man ret nemt kan blive ‘opgraderet’, hvis det alligevel ser overkommeligt ud.

Jeg er virkelig taknemlig for at mit liv som selvstændig giver mig den slags friheder, og for at min søde forlægger gik med til at udsætte deadline, så det er muligt for mig at være med. Politihjemmeværnsmænd er generelt politiludere, og kvinderne er næsten lige så slemme  ;-)

Skriv et svar

