Ulla Lauridsens blog

TEOTWAWKI

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 14. september 2012

… og pludselig dæmrer det for mig, hvorfor jeg blev grebet af prepping, survivalism og homesteading. Måske stammer det helt tilbage fra jeg som barn var dybt fascineret af Calcuttapesten

Min bekendte Rasmus Dahlberg, en roterende dynamo af kompetence og talent, har forresten lige skrevet en roman der hedder Solstorm. Jeg synes, der er noget i luften …

Men tilbage til emnet: Jeg er virkelig glad for Mayaforbandelsen, som udkommer d. 24. Forlaget har endda lavet en spændende trailer:

Skriv et svar

