Ulla Lauridsens blog

Sundhedsmåned II

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 9. oktober 2012

Jeg har tænkt over min plan og fundet ud af, at jeg egentlig er meget godt tilfreds med min kost, som er stenalderkost. Jeg sover som hovedregel også nok, så det er helt sikkert motionsniveauet, der skal gøres noget ved.

Jeg har derfor meldt mig ind i Fresh Fitness, som lige er åbnet i Odense. Der er døgnåbent, og det tiltaler mig af en eller anden grund, selvom jeg sagtens kunne komme i dagtimerne. Det virker så fleksibelt og individualistisk.

Alt godt kommer tilsyneladende af at have muskler – både et langt liv, modstand mod livsstilssygdomme og generel velvære – så jeg går i gang med at træne efter denne opskrift: Body by Science. Den kan varmt anbefales, både fordi den er fornuftigt videnskabeligt understøttet (så vidt jeg kan vurdere) og lægger vægt på kvalitet snarere end kvantitet i træningen.

Skriv et svar

