Ulla Lauridsens blog

The plot thickens

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 11. oktober 2012

Den ny Jumbobog. Katastrofen lurer, selv på de uskyldige små

Den burde sælges i sampak med Mayaforbandelsen.

Min stenalderkostbog går i øvrigt stadig som varm bacon, nu praktisk taget uden markedsføring. Jeg nasser sikkert på andres markedsføring af paleo og stenalderkost. Jeg synes egentlig også, Arne Astrup skylder mig ét og andet efter alle de år, hvor jeg spiste masser af pasta og mere eller mindre troede på, at sukker ikke var noget problem. Jeg har givet min mor en formel undskyldning, fordi jeg grinede ad hende dengang.

Skriv et svar

