Ulla Lauridsens blog

Nu til salg

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 19. oktober 2012

Jeg kom omsider over de tekniske forhindringer – jeg fandt og downloadede Sigil til at lave epubs med, og derfra var resten nemt nok.

Nu er mine små historier for børn følgelig til salg hos Saxo, dansk Vanity Press’ flagskib :-)  Deres ny Publisher-platform fungerer i øvrigt fortrinligt.

http://www.saxo.com/dk/magnus-koeber-en-bamse_epub_sx17758444

http://www.saxo.com/dk/tre-korte-historier-om-lukas_epub_9788771437638

Jeg ville ikke forsøge at sælge folk noget, jeg ikke kan stå inde for, men det siger alle vel.

Skriv et svar

