Ulla Lauridsens blog

Anmeldt

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 18. december 2012

Min stenalderkostbog er blevet anmeldt på en meget relevant blog.

I forlængelse af indlægget sidste fredag har jeg sørget for, at bloggeren linker til den billigste webshop. Jeg hørte sjovt nok fra en mand hos Publizon, som havde fundet mit indlæg, og forklarede mig, hvorfor priserne var højere end hos Saxo de fleste steder. Det er fordi, de andre lægger deres egen avance oveni. Han mente, at den laveste af priserne måtte være en fejl, eftersom boghandleren skal afregne mere end det til Saxo og mig.

Det viste sig også, at bøgerne ikke var registreret korrekt i forhold til at komme på ereolen.dk – en af dem manglede udlånsrettigheder, de to børnebøger manglede læseprøver. Det er forhåbentlig bragt i orden nu.

Skriv et svar

