Ulla Lauridsens blog

Glædelig jul

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 21. december 2012

Her ser I hjemmets indtil videre eneste julepynt. Jeg har købt gaverne og en gås og et juletræ, men der er immervæk mere at gøre, så jeg må hellere se at finde julehumøret og få røven i gear.

SAMSUNG

Jeg har også sat mig for at få læst en rigtig bog fra start til slut og måske, måske få kigget på nogle af mine gamle Emily Dickinson-oversættelser. Jeg er sikker på, jeg kan gøre det bedre, end jeg gjorde det i første omgang. Jeg skal også lave den traditionelle årsstatus.

I ønskes en glædelig jul og et godt nytår.

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rebekka K. Steg said, on 21. december 2012 at 21:27

    Hehe, præcis sådan et julehus har jeg også :)


Skriv et svar

