Ulla Lauridsens blog

Kast af hvad du evner, i de nærmeste kår

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 6. marts 2013

Min familie er blevet ret begejstret for serien The Walking Dead, eller rettere, nogle af os er. Den yngste har en livlig fantasi og kan kun alt for godt forestille sig, at jorden som vi kender den, vil gå under, så han synes ikke, det er sjovt.

Da vi i går aftes endnu engang sad og underholdt os med de levende døde hen over aftensmaden, skar han klart igennem med Jeg HADER post-apokalyptiske scenarier!

Okay, sagde jeg. Men jeg er da imponeret over, at du kender det udtryk …

Noget, svarede han surt, skal man vel have ud af at have en mor som dig!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rebekka K. Steg said, on 9. marts 2013 at 11:53

    Hehe, ja, visse fordele bør der vel være. Personligt elsker jeg post-apokalyptiske film og bøger, så det kunne være jeg burde tjekke The Walking Dead.


Skriv et svar

