Ulla Lauridsens blog

Lad os nu se …

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 3. juni 2013

… om den hersens blog kan bruges til noget fornuftigt:

Jeg har pt. ingen opgaver, og det har jeg selvfølgelig ikke råd til, så det ville glæde mig at få et tip, hvis nogen af jer bliver tilbudt en opgave, I ikke har lyst eller tid til, eller I på anden vis hører om, at nogen har brug for sådan én som mig.

Jeg oversætter som bekendt KUN fra engelsk til dansk, men det gør jeg til gengæld godt at dømme ud fra tilbagemeldingerne fra mine kunder.

På forhånd tusind tak!  :-D

Skriv et svar

