Ulla Lauridsens blog

simplify, simplify

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 3. januar 2014

Jeg har som sædvanlig været ved at evaluere mit liv her mellem jul og nytår. En af de ting, jeg fandt ud af, er at jeg er træt af at blogge her. Det tager tid at skrive indlæggene, og det faste skema – tirsdag og fredag – er ikke ligefrem et pres, men i hvert fald endnu to punkter på arbejdsprogrammet.

Det bliver sværere og sværere at finde på noget nyt, og jeg er begyndt at gentage mig selv. Der er heller ingen nævneværdig kollegial samtale eller andre fordele forbundet med bloggen, som kunne gøre det umagen værd for mig.

Det korte af det lange: Bloggen bliver liggende, så man kan læse den. Hvis jeg får en god idé til et indlæg, skriver jeg det naturligvis, men hvis du, ærede læser, ønsker at se eventuelle ny indlæg, bør du benytte dig af muligheden for at abonnere.

I ønskes alle sammen et sundt og lykkeligt 2014

Skriv et svar

