Ulla Lauridsens blog

Annonce

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 3. juli 2014

Jeg har i årevis haft planer om at indscanne alle de gamle papirbilleder fra før det digitale kameras fremkomst. Det har faktisk plaget mig en del, at alle mine gamle billeder ville gå tabt, og nu har jeg købt en god fotoscanner og fået min datter til at gøre det. Hun er næsten færdig.

IMG_20140701_0023 (3)

Jeg forsøger at lære mine børn, at man ikke behøver et job, man behøver et arbejde – noget, man kan gøre, andre mennesker har brug for. Så her kommer annonceringen: Hun vil gerne tjene penge her i sommerferien og senere ved at indscanne andre menneskers billeder også, nu hvor vi har apparatet.

Jeg kan stå inde for hendes omhyggelighed. Kontakt mig per mail ullalauridsen – hotmail.com eller skriv i kommentarerne, hvis du/I også har billeder, der skal digitaliseres. Hun tager en krone per styk plus prisen på den skive, de skal brændes på, og eventuel forsendelse af billederne tilbage til jer.

Skriv et svar

