Ulla Lauridsens blog

Men så blev hun sur

Posted in Uncategorized by Ulla Lauridsen on 19. maj 2015

Jeg ser ikke mig selv som en stridbar person, men jeg er ærekær, og jeg vil ikke affærdiges med, at jeg tager fejl, når jeg ikke gør det.

En medarbejder fra Saxo har kommenteret mit indlæg fra igår og sagt, at det drejede sig om to forskellige udgaver af den samme bog. Fair nok (måske), men det er et hyppigt oplevet fænomen. Se for eksempel denne nyudgivne, oversatte krimi, som med garanti kun findes i én udgave:

Skærmbillede 2015-05-19 09.40.01 Skærmbillede 2015-05-19 09.35.17

Den første er fundet via udsalgslinket, den anden via bogpriser.dk med få minutters mellemrum.

Der er stadig ikke tale om en dyr bog, men der er immervæk en prisforskel på 30 kr.

Og søger man en titel via google, kommer man til en side, hvor bogen tilsyneladende kun kan købes som plus-bog, og man bliver sluset ind i registreringsprocessen uden åbenbare alternativer. Er det ikke lidt for smart for en i øvrigt anstændig virksomhed?

Skriv et svar

